• Kom i gang
  • Bestilling
  • Sortiment
  • Samarbejde
  • Spørgsmål
  • Butik

Til dig, der har behov for hjælp til de ugentlige indkøb

VI SIDDER KLAR TIL AT HJÆLPE

RING 70 27 72 33

Indkøbshjælp med omtanke

Du finder

Du finder alt hvad du skal bruge

Du vælger i et katalog med mere end 8.500 varer - fra ferskvarer på køl, grønt, kolonial til isenkram, personlig pleje og specialiteter.

Star

Køb ind til priser som i REMA 1000

Du finder mere end 1000 varer til samme priser som i REMA 1000. Det store discount-sortiment er din garanti for billige dagligvarer.

Rocket

En tryg bestilling og levering

Vi hjælper dig med dine indkøb hver uge, og når varerne leveres, sker det altid med tålmodighed, forståelse og hjælpsomhed.

Karina ringer til mig hver uge og hjælper mig med min bestilling. Hun smiler i telefonen og er altid parat med en løsning, hvis jeg vil ændre noget. Det er god, venlig service, og jeg føler mig tryg ved både at bestille og få leveret.

Kirsten Andersen

94 år, kunde hos Supermarkedet Intervare

Kom godt i gang

Dagligvarer leveret lige til køkkenbordet

I Supermarkedet Intervare har vi i mere end 20 år specialiseret os i at levere et stort udvalg af friske dagligvarer til dig, der har behov for at få hjælp til de ugentlige indkøb.

Vi samarbejder med næsten halvdelen af landets kommuner, der har valgt at betro os den tillidsfulde opgave, det er at levere de ugentlige indkøb direkte hjem til dig.

Det er kommunen der beslutter, om du har brug for hjælp til indkøb. Bliver du visiteret til at få indkøbshjælp, og vælger du os som leverandør, så sørger vi for resten.

Vi hjælper dig med at bestille og sikrer, at du får varerne leveret af en fast chauffør, der kommer på en fast ugedag efter aftale.

Sådan får du indkøbshjælp med omtanke:

  • Kontakt kommunen og fortæl dem, at du ønsker levering fra Supermarkedet Intervare.

  • Du modtager en velkomstpakke, med al relevant information og en tilbudsavis, så du kommer godt i gang.

  • Din kontaktperson hos Supermarkedet Intervare eller din hjemmehjælp hjælper dig med hver efterfølgende bestilling.

  • Din faste chauffør leverer varerne med et smil, og hjælper dig gerne med at stille køle- og frost varer på plads i dit køleskab.

  • Er der behov, som vi eller din faste chauffør skal være særligt opmærksomme på, noteres det for at gøre netop din indkøbsoplevelse nem og tryg.

Det skal være en god, tryg oplevelse at handle hos os

Når du taler med os, gør vi meget ud af at lytte og hjælpe dig med at finde lige netop de dagligvarer, du har brug for. Hen ad vejen lærer vi hinanden godt at kende, og vi tager os den tid, der skal til. Når varerne leveres, sker det altid med tålmodighed, forståelse og hjælpsomhed.

Med Supermarkedet Intervare er du og dine indkøb med andre ord i trygge hænder - hele vejen fra bestilling til levering.

Bestilling og levering

Vi er her for at hjælpe

Det er din kommune, der har en aftale med os, men det er dig og os, der har kontakten. Enten direkte eller gennem din hjemmehjælper. Når du først har fortalt kommunen, at du vil have dine indkøb leveret af os, har vi den løbende kontakt, og vi lærer hinanden godt at kende.

Du vælger i samarbejde med din kommune blandt følgende bestillingsmuligheder:

  • Din kontaktperson hos os ringer dig op på et fast tidspunkt, som vi aftaler, og hjælper dig med at bestille

  • Hjemmeplejen hjælper med at bestille for dig

  • Du bestiller direkte på www.intervare.dk

Sådan foregår din levering

Chaufføren tager dine varer ud af transportemballagen, og placerer dine indkøb i poser på køkkenbordet. Har du behov for hjælp til at få sat dine køle- og frostvarer på plads, hjælper chaufføren meget gerne med dette. Chaufføren tager også gerne din pant retur i forbindelse med en levering.

Sammen med dine indkøb får du helt automatisk leveret en tilbudsavis med næste uges særligt gode tilbud.

Vi sætter en ære i at hjælpe hver enkelt borger og sørger for at dine indkøb er i trygge hænder.

Sortiment

Klar alle indkøb på én gang

Vores sortiment indeholder mere end 8.500 forskellige dagligvarer, blandt andet mere end 1000 discountvarer, der er lige så billige som i REMA 1000. Vi garanterer friske produkter indenfor alle varegrupper.

Vores udvalg af dagligvarer er exceptionelt stort og varieret med alt fra ferskvarer på køl, frugt og grønt, frost og friske kødudskæringer og nemme færdigretter. Udover mad og drikke finder du hjælpemidler, isenkram, blomster, plejeprodukter og håndkøbsmedicin, så du kan klare alle indkøb på én gang.

Specialiteter og lækkerier

Vi sætter den gode indkøbsoplevelse i højsædet. Derfor har vi sørget for også at kunne tilbyde varer fra en lang række anerkendte specialbutikker, som leverer eksklusive og lækre delikatessevarer.

Du kan eksempelvis bestille lækkert friskbagt brød og kager fra Lagkagehuset, lækkerier og færdigretter i topkvalitet fra Aalbæk specialiteter, håndlavet chokolade fra Sv. Michelsen, the fra Europas ældste the-butik A.C. Perch’s Thehandel samt hjemmelavede færdigretter efter klassiske opskrifter fra den traditionsrige Slagter Lund.

Jeg bliver i godt humør af at hjælpe kunderne over telefonen - både med stort og småt. Ting er til for at blive løst, og jeg er glad for at gøre en forskel. Det er utrolig vigtigt for mig at vise omsorg overfor kunderne, ved at lytte til og forstå den enkeltes behov.

Karina

Kundeservice

Samarbejde

  • Medarbejdere

    Medarbejdere

  • Koncept

    Koncept

  • Bestyrelse

    Bestyrelse

Et samlet hold
Intervare beskæftiger ca. 130 medarbejdere inden for lager, pakning, salg, kundeservice, call center, økonomi, IT, indkøb, transport og HR. Derudover samarbejder vi med eksterne transportvirksomheder, som varetager selve leveringen af varer i de kommuner, hvor vi ikke benytter egne chauffører.

Vi bruger sund fornuft i alle de daglige arbejdsprocesser, hvilket hjælper os til at tænke logisk i forhold til de mange udfordringer, vi møder i løbet af en arbejdsdag. Vi sætter fokus på borgeren og yder en service, der tager hensyn til vores borgeres individuelle behov. På denne måde skaber vi grundlaget for et godt samarbejde, nemlig tryghed.

Job i Intervare

  • Sund fornuft

  • Fokus

  • Service

  • Tryghed

Kan du genkende dig selv i ovenstående værdigrundlag, og har du lyst til at gøre en forskel i hverdagen, så tøv endelig ikke med at kontakte os.

Ledige stillinger
Er du interesseret i at arbejde for Intervare A/S, skal du holde øje med vores datterselskab, nemlig.com hvor alle stillinger bliver slået op.
Du er også meget velkommen til at sende os en uopfordrede ansøgning. Søger du uopfordret, skal du også søge via nemlig.com.

Fuldservice til borgere og kommuner
Intervare A/S har mere end 20 års erfaring med levering af dagligvarer til visiterede borgere. Vi samarbejder pt. med mere end 40 kommuner landet over og servicerer ca. 8.000 borgere hver uge. Fra etableringen i år 2000 har vi fokuseret på dette ene forretningsområde.

Vi kan tilbyde et unikt fuldservicekoncept tilpasset borgernes og kommunernes behov, hvor der er styr på alle processer fra bestilling, varemodtagelse til pakning, samt levering direkte til køkkenbordet.

Med konceptet skaber vi tryghed og stabilitet på et vigtigt område i hjemmeplejen. Vigtigst af alt, får alle borgere adgang til samme gode ensartede service. Det handler om at skabe livskvalitet, og sørge for, at de som ikke længere selv kan komme ud og handle, ikke afskæres de mange valgmuligheder der ellers er på markedet. Det afspejler sig i vores brede varesortiment. Resultatet er for kommunerne en effektivisering, der frigiver dyrebare ressourcer.

For at være ajour med udviklingen i kommunerne, er vi i jævnlig dialog med hjemmeplejegrupperne, og holder løbende statusmøder med kommunerne. På den måde sikrer vi kvaliteten af vores ydelser.
De kommuner, der vælger et samarbejde med Intervare, kan være sikker på en professionel, løbende og tæt dialog.

Hvad koster det kommunen?
Vælger kommunen at konkurrenceudsætte opgaven, er det fortsat kommunen selv, der fastsætter kvalitetskravene, men lader det være op til markedet at afgøre til hvilken pris, opgaven kan løses. Typisk vil vi i Intervare fastsætte prisen ud fra indholdet i kravspecifikationen, antallet af visiterede borgere samt geografien.

Bestyrelse
Intervare ledes af en bestyrelse bestående af fem personer.

Henrik Brandt, formand
Tidligere administrerende direktør i Royal Unibrew. I dag professionelt bestyrelsesmedlem og virksomhedsrådgiver. Betydelig international erfaring som direktør og bestyrelsesmedlem i en række større danske og udenlandske virksomheder.

Jeanette Fangel Løgstrup, bestyrelsesmedlem
Tidligere direktør i Danske Bank og RSA Insurance. Jeanette har ligeledes stor bestyrelseserfaring fra en række større danske virksomheder og er en efterspurgt rådgiver, foredragsholder, underviser og forfatter inden for bæredygtigt lederskab.

Jeppe Kallesøe Odefey, bestyrelsesmedlem
Tidligere adm. direktør i Hobbii med stærk erfaring i ledelse, tech og omni-channel retail. Jeppe har drevet forretningsudvikling i internationale virksomheder og sidder nu i flere bestyrelser samt har investeret i flere virksomheder.

Stefan Plenge, bestyrelsesmedlem/ejer
Stifter og adm. direktør i Intervare A/S. Stefan Plenge er ligeledes stifter og adm. direktør i selskabet nemlig.com A/S, stiftet i 2010.

Anders Holch Povlsen, bestyrelsesmedlem/ejer
Adm. direktør og ejer af modekoncernen Bestseller A/S. Bestseller A/S sælger sine produkter i det meste af verdenen og beskæftiger mere end 15.000 medarbejdere.

Skal borgerne i din kommune have
indkøbshjælp med omtanke?

Kontakt os for en uforpligtende snak. Vi kommer også gerne på besøg.
Skriv til Salgschef Morten Piil på [email protected]

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan bliver jeg tilmeldt indkøbsordningen?

Du skal først og fremmest kontakte din Kommune, da det er her visitationen til hjælpen foretages.
Du præsenteres herefter for de leverandører, du kan vælge mellem. Vælger du Supermarkedet Intervare, giver din Kommune os besked om dit valg, og vi kontakter dig eller din hjemmehjælp hurtigst muligt, for at aftale de nærmere detaljer om vores fremtidige gode samarbejde.

Hvordan laver jeg min indkøbsliste?

Når du er tilknyttet Supermarkedet Intervare, modtager du vores store og flotte katalog. Kataloget indeholder billeder af alle varerne i vores sortiment. Kataloget er opdelt med logiske faneblade, hvilket gør det overskueligt og brugervenligt.

Ud over kataloget får du leveret en tilbudsavis sammen med dine ugentlige indkøb. Avisen indeholder næste uges gode tilbud, samt informationer om eksempelvis nye varer, vi har fået i sortiment.

Med kataloget og ugeavisen i hånden kan du i ro og mag forberede dit indkøb, ved at notere de 4- eller 5-cifrede varenumre på de varer, du ønsker at købe. Bagerst i det store katalog, kan du se et eksempel på en bestillingsseddel. Her kan du evt. skrive de varer, som du hyppigst bestiller.

Hvordan afgiver jeg min bestilling?

Hvordan du afgiver din bestilling afhænger af, hvad din kommune har visiteret dig til. Der er tre muligheder:
• Din kontaktperson hos os ringer dig op på et fast tidspunkt, som vi aftaler, og hjælper dig med at bestille dine varer
• Hjemmeplejen hjælper dig med at bestille for dig
• Du bestiller på www.intervare.dk med dit personlige brugernavn og kodeord

Hvor mange varer kan jeg bestille?

Hos Supermarkedet Intervare er der ingen begrænsninger i mængden af varer, som du kan bestille. Du kan bestille en enkelt liter mælk eller bestille til den store familiefest.
Vi leverer uanset, hvor mange varer du bestiller, og hvor meget de vejer.

Kan jeg springe en bestilling over?

Vi stiller ingen krav til, at du skal bestille varer hver gang. Når du ringes op af din faste kontaktperson, siger du bare, at du springer over, så noterer vi det og ringer til dig igen næste gang, det er tid til bestilling.
Er det din hjemmehjælper, som bestiller varerne for dig, modtager vi besked enten skriftligt eller telefonisk.

Hvad sker der, hvis jeg i en periode ikke skal have indkøb?

Skal du på ferie, på hospitalet, eller af anden årsag ikke skal have indkøb i en længere periode, kan vi sætte dig i bero. Vi registrerer i vores administrationssystem, hvornår du er tilbage igen, og vil i den mellemliggende periode ikke kontakte dig. Når den aftalte periode uden indkøb ophører, vil ordningen automatisk køre igen som sædvanligt.
Er det uvist hvornår du er klar igen, forventer vi først din bestilling igen, når vi har hørt fra enten dig eller din kommune.

Jeg har akut behov for varer, hvad gør jeg?

Er du lige kommet hjem fra hospitalet eller lignende på en anden dag end din normale bestillingsdag, og har behov for dagligvarer, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.
I samarbejde med din kommune, vil vi gøre alt, hvad vi kan for at finde en løsning, som passer dig og din situation.

Hvornår får jeg leveret varerne?

Leveringsdagen aftaler du eller din hjemmehjælper direkte med os, når du bliver tilmeldt ordningen. På denne måde kan vi sammen planlægge leveringen, så det ikke påvirker dine øvrige aktiviteter i løbet af ugen.
På den aftalte leveringsdag bringer din faste chauffør varerne ud i et fast interval, som ligger i tidsrummet 08.00 - 18.00, afhængig af hvad aftalen er med din kommune.

Hvem leverer mine varer?

Supermarkedet Intervare bruger eksterne transportvirksomheder, typisk selvstændige vognmænd, som selv varetager chaufførrollen.

Vi indgår kontrakter med transportvirksomhederne om at køre en fast rute for os. På den måde kender vognmanden både ruten og dig, og kan dermed give den bedst mulige service.

Chaufføren vil altid bære uniform med logo på, samt et identifikationskort, hvor du tydeligt kan læse hans navn og se hans billede. Du skal naturligvis føle dig tryg ved de mennesker, som kommer i dit hjem, og netop derfor, lægger vi meget vægt på, at det er den samme chauffør der kommer hver gang.

Hvad gør chaufføren, når han kommer med varerne?

Chaufføren bærer varerne ud i dit køkken. Hvis du ønsker det, stiller chaufføren gerne køl- og frostvarerne på plads for dig.

Hvad hvis jeg ikke selv kan lukke chaufføren ind?

Hvis du eller kommunen ønsker det, kan chaufføren i de fleste kommuner mod kvittering få udleveret en nøgle til dit hjem således, at han selv kan lukke sig ind. Der er selvfølgelig klare procedurer for sikker nøglehåndtering, så du kan være helt tryg. .

Kan jeg aflevere mine tomme pantflasker?

Chaufføren tager gerne din pant retur i forbindelse med en levering. Du skal blot sørge for at aflevere din returpant, i en pose der kan lukkes. Returpanten tages med tilbage til vores varehus, hvor det optælles og registreres automatisk via en pantmaskine.

Afregningen af din returpant afhænger af din valgte betalingsmetode:

    Betaler du via PBS: Kreditnotaen bliver inkluderet i din månedlige PBS-betaling, og pantbeløbet fratrækkes derfor automatisk.

    Betaler du via Dankort: Pantbeløbet bliver overført direkte til din bankkonto.

    Hvis du ikke er tilmeldt en betalingsløsning: Du skal selv fratrække kreditnotaen, når du betaler din faktura via girokort. (Kontakt os gerne, hvis vi skal hjælpe dig med at blive tilmeldt en betalingsløsning)

Du modtager en fysisk kreditnota på returpanten ved din næste levering.

Hvordan betaler jeg for varerne?

Du modtager ved hver levering en faktura. På fakturaen fremgår fakturanummer, prisen for hver enkel vare samt et totalbeløb.

Når du handler via indkøbsordning, skal du enten have tilknyttet dit betalingskort eller tilmeldes Betalingsservice. På denne måde skal du ikke bekymre dig om at have kontanter eller kreditkort frem ved levering.

Betalingskort
Du har mulighed for at tilmelde dit betalingskort, så betalingen automatisk trækkes på leveringsdagen af dine varer. Dette betyder, at du ved hvert indkøb kan se transaktionen i din bank, og du kan derved løbende følge med. Ligeledes vil du i tilfælde af tilbagebetaling nemt og hurtigt kunne se beløbet på din konto.

Du eller dine pårørende kan nemt tilmelde og verificere dit betalingskort via dette link: https://kortbetaling.intervare.dk.

Du skal have dit kort klar ved tilmelding, og følgende oplysninger skal indtastes:

Udløbsdato – består af måned og årstal og finder du på kortets forside
Kortnummer - de 16 cifre, der findes på betalingskortets forside
Kontrolcifre - de sidste tre cifre i talserien på kortets bagside

Hvis din betalingsudbyder kræver det, skal du verificere din tilmelding via MitID.

Betalingsservice
Du eller dine pårørende kan tilmelde dig Betalingsservice ved at kontakte din bank og give følgende oplysninger:

Dit kundenummer
PBS-nr.: 03325091
Deb.gr.nr.: 00001

Det gøres også nemt og hurtigt digitalt i din netbank eller via linket, du finder herunder. Du er selvfølgelig også altid er velkommen til at kontakte kundeservice, som kan oprette dig over telefonen. Alternativt kan du udfylde den tilsendte tilmeldingsblanket med vedlagt svarkuvert, som du modtager sammen med dit velkomstbrev.

Betaling for dine indkøb trækkes automatisk en gang om måneden. Bemærk, at der pålægges et PBS-gebyr på kr. 5,00 pr. månedlig opkrævning.

Klik på nedenstående link for online tilmelding til betalingsservice med MitID.
Betalingsservice online tilmelding

Indtil du er tilmeldt en betalingsløsning, fremsendes der et girokort sammen med dine varer. Dette er dog kun en midlertidig løsning, og der opkræves gebyr på kr. 25,00 pr. gang.

Hvad koster det at få leveret varerne?

Det eneste du betaler for er de varer, som du køber. Selve omkostningen til indkøb, lagerføring, pakning og levering afregnes mellem din kommune og Supermarkedet Intervare.

Hvor meget koster varerne?

Supermarkedet Intervare tilbyder priser, som er konkurrencedygtige med de priser, som du kan opleve i dine lokale supermarkeder.
Du finder bl.a. mere end 1000 varer til samme priser som i REMA 1000. I vores sortiment tilbyder vi også en omfattende discountserie til fast lav pris.
Har du lyst til lidt ekstra lækkert, fører vi også delikatesser og specialiteter, som forhandles til samme priser som hos producenterne selv.

Prismatch mod REMA 1000

Hver dag laver vi et tjek af prisen på alle varer i vores prismatchsortiment overfor REMA 1000s priser på tilsvarende varer. Er der prisforskelle justerer vi priserne til, således at de udvalgte varer får samme pris, som REMA 1000 sælger tilsvarende varer til.

Prismatch på normalpriser
Prismatch gælder for de varer, der er markeret med Prismatch på vores hjemmeside over for REMA 1000s normalpriser. Det vil sige, at vi ikke matcher priser på tilbud, mængderabatter, udsalgspriser, spotpriser eller andre særlige kampagner.

Prismatch ved enhedspriser
Prismatch sker mellem identiske mærkevarer og med andre sammenlignelige varer, som opfylder samme behov på både kvalitet og prisniveau. Hvis der er forskel på varens størrelse (f.eks. 600 g. i en pakke mod 700 g. i den anden pakke), så sker sammenligningen ud fra varens pris pr. kg eller liter. Tilbyder REMA 1000 ikke en sammenlignelig vare, vil varen ikke indgå i vores sortiment prismatch.

Hvad hvis jeg har brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte vores dygtige kundeservicemedarbejdere, som sidder klar til at hjælpe dig, såfremt du har spørgsmål eller problemer. Du kan enten skrive en mail til [email protected] eller ringe på telefon 70 27 72 33.
Kundeservice har åbent for telefonisk henvendelse fra mandag til fredag mellem 08.00 til 16.00.

Jeg har oplevet fejl i min levering, hvad gør jeg?

Når vi pakker varerne, bliver de naturligvis kontrolleret for fejl og mangler.

Skulle du mod forventning opleve fejl eller mangler på varer til husholdningens løbende forbrug i forbindelse med din levering, bedes du hurtigst muligt og senest 3 dage efter levering kontakte kundeservice. Hvis varerne leveres fx. mandag, skal reklamationen være Intervare i hænde senest torsdag.

Som udgangspunkt får du naturligvis pengene retur, hvis en vare ikke er i orden. Der vil være situationer, hvor vi vil bede dig returnere den defekte vare (inkl. emballage) til vores chauffør ved den følgende levering, så vi kan foretage kvalitetsopfølgning samt evt. videresende varen til vores leverandør. Kundeservice skal nok informere dig om, hvordan du skal forholde dig i den specifikke situation.

Du har i henhold til Købeloven 2 års reklamationsret for varer, der ikke er til husholdningens løbende forbrug. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Dette gælder naturligvis kun, hvis der er tale om en berettiget reklamation, og såfremt manglen ved varen ikke er opstået som følge af slid, fejlagtig brug eller anden adfærd, der har forvoldt skade på varen. Du skal reklamere hurtigst muligt og senest 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen.

Jeg har fortrudt en leveret vare, kan jeg returnere den?

Har du fortrudt et varekøb, kan du allerede ved leveringen bede din faste chauffør om at tage varen med retur. Du kan også kontakte kundeservice, som vil give din chauffør besked om, at han ved din næste levering, skal have varen med retur.
Du får en returvarekvittering af chaufføren, og vi sørger for at kreditere beløbet for den returnerede vare til dig.

Med mindre der er tale om fejl eller mangler, tages køle- og frostvarer under normale omstændigheder ikke retur.

Hvordan behandles mine personoplysninger?

I Intervare passer vi godt på dine data, og deler dem aldrig med andre, med mindre, du har givet os lov, eller der er et andet retligt grundlag for behandlingen af dine personoplysninger. Det kan eksempelvis være Intervare’s opfyldelse af en retlig forpligtelse, eller en opfyldelse af en aftale med dig.
Vores politik er, at vi udelukkende bruger dine data til at give dig den bedste og mest relevante købsoplevelse, så vi kan gøre din hverdag nemmere, Vi gør derudover alt for at sikre, at brugen af dine data bliver mere gennemskuelig for dig.

Læs vores Persondatapolitik her

Kontakt os

Kundeservice

Telefon:

70 27 72 33

Åbent:

Mandag – Fredag
8.00 - 16.00

E-mail:

[email protected]

Salg

Kontakt:

Morten Piil

E-mail:

[email protected]

Regnskab

Telefon:

36 86 80 43

88 32 26 07

E-mail:

[email protected]

[email protected]

Intervare A/S
Banemarksvej 58
2605 Brøndby
CVR. 25169158



Intervare A/S er på Lægemiddelstyrelsens liste over godkendte forhandlere af håndkøbsmedicin. Har du spørgsmål, kan du kontakte Lægemiddelstyrelsen